تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پاورپوينت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوينت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاریابی و مدیریت بازارضرورت بازاریابیمفاهیم اساسی بازاریابیتعریف نیازتعریف خواستهکالاانواع کالاتعریف کالای ایده آلعوامل اثرگذار در خرید کالاتعریف مبادلهروشهای مبادلهشرایط مبادلهتعریف معاملهانواع معاملهشرایط معاملهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارسیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزیتعاریف بازاریابیتعریف Marketingتعریف مدیریت بازاریابیوظایف مدیر بازاریابیحالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابیبازاریابی تبدیلیبازاریابی انگیزشیبازاریابی توسعه ایبازاریابی مجددبازاریابی همزمانبازاریابی محافظتیتعریف بازاریابی تضعیفیبازاریابی مقابله ایوظیفه مدیران بازاریابیفلسفه ه

ادامه مطلب  
پاورپوينت بازاریابی ويروسي


       نوع فایل power point قابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از اسلایدها بازاریابی ويروسي                                                  بازاریابی ويروسي و تبلیغات ويروسي به تكنیك های بازاریابی اطلاق می شود كه از شبكه های ارتباطی اجتماعی برای افزایش به منظور آگاهی نام تجاری از طریق خود همتاسازی عملیات ويروسي مانند نشر ویروس در كامپیوتر استفاده می كند. بازاریابی ويروسي گاهی اوقات به مبارزات بازاریابی مخفی مبتنی بر اینترنت اطلاق می شود كه شامل استفاده از website

ادامه مطلب  
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك 223ص


223 صتحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانكه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ كننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ كشورها ایفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ كه‌ هیچ‌كشورتوسعه‌ یافته‌ و تازه‌ صنعتی&z

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاریابی (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاریابی                                                       قالب بندی : wordتعداد صفحات:27 محتویات فصل اول – رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مساله1-در خصوص تحقیق توضیحاتی ارائه شود؟2-بازاریابی3-تحقیقات بازاریابی4-مهمترین معیارهای تصمیم گیری: ( نیاز به تحقیقات بازاریابی)5-طبقه بندی تحقیقات بازاریابی ( با شكل)تحقیق تشخیص مساله6-در مورد تحقیقات بازاریابی توضیحاتی ارائه نمایید؟7- تعریف تحقیقات بازاریابی8-فرآیند برنامه ریزی بازار مربوط به چه تصمی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق کاربرد مدل شبکه عصبي مصنوعی در مدیریت منابع آب زیرمینی


استفاده از شبکه عصبي در پیش بینی متغیرهای منابع آبی از جمله آب زیرزمینی بطور گسترده رو به افزایش است. این تحقیق از طریق شبکه عصبي مصنوعی چندین هدف را دنبال می کند، که شامل تعیین پارامترهای موثر بر نوسانات سطح آب زیرزمینی در دشت بیرجند و همچنین بررسی تاثیر مکانی و زمانی پارامترهای سطح آب از طریق دادههای زمانی 10 ساله و سپس مدلسازی نوسانات سطح آب زیرزمینی در پیزومترهای منتخب در دشت مورد مطالعه می باشدکه بهترین مدلسازی نوسانات سطح آب با مدل شبکه عصبي FNN-LM از طریق انتخاب پارامترهای مناسب و با قابل قبول ترین تاخیر زمانی بدست آمد. و در انتها سپس با تغییر درصدی شش ماه آخر داده های ورودی در مدل اقدام به ایجاد چهار شرایط فرضی گردید و با توجه به مدلهای شبکه عصبي بدست آمده به پیش بینی نوسانات سطح آب زیرزمینی

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد شبكه های عصبي مغز


فرمت فایل:WORD(قاببل ویرایش)تعدا34 صحفه     آیا تا به حال فكر كرده‌اید كه ما چگونه مطلبی را می‌آموزیم؟ چقدر و با چه سرعتی یاد می‌گیریم؟ مغز ما چگونه می‌تواند یك مسأله را حل كند؟ آیا تا به حال به نحوه‌ی عملكرد مغز فكر كرده‌اید؟عملكرد دقیق مغز هنوز كشف نشده است و برخی جنبه‌های آن برای انسان شناخته شده نیستند. ولی برای ما روشن شده است كه بافت‌های عصبي از تعداد زیادی سلول به نام نرون تشكیل شده‌اند، كه به یكدیگر متصل هستند. زمانی كه این نرون‌ها به یكدیگر وصل می‌شوند، تشكیل شبكه‌ی عصبي مغز را می‌دهند. شبكه یعنی واحدی كه تمام اجزای آن با هم در ارتباط باشند.(مثل شبكه‌های كامپیوتری).آیا می‌دانیدكه می‌توانیم با توجه به نحوه‌ی عملكرد

ادامه مطلب  
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاریابی.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاریا بی ورزشی.. 9فرایند بازاریابی ورزشی.. 10ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی.. 10وظایف مدیریت بازاریا بی ورزشی.. 11تقسیمات بازاریا بی ورزشی.. 11تجزیه و تحلیل محیط بازاریا بی ورزشی.. 12عوامل قابل كنترل و غیر قابل كنترل در فرایند بازاریابی ورزشی.. 12آمیخته بازاریا بی ورزشی.. 13عوامل موثر بر محیط بازاریا بی ورزشی.. 15جدیدترین فلسفه بازاریا بی.. 16نقش بخش بازاریا بی در كیفیت ورزش... 16بازار رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی محصولات از طریق ورزش... 19میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد. 19گرفتن

ادامه مطلب  
آشنايي با شبکه‌های عصبي و مصنوعی


آشنايي با شبکه‌های عصبي و مصنوعی86 صفحه قابل ویرایش قیمت فقط 8000 تومان   چکیده          امروزه شبکه‌های عصبي کاربردهای مختلف و دارای دامنه‌ی کاربرد وسیعی می‌باشند و می‌توان کاربردهای شبکه‌های عصبي را به صورت زیر دسته بندی کرد :تناظر (شبکه الگوهای مغشوش و به هم ریخته را بازشناسی می‌کند)، خوشه‌یابی، دسته بندی، شناسایی، بازسازی الگو، تعمیم دهی (به دست آوردن یک پاسخ صحیح برای محرک ورودی که قبلاً به شبکه‌ی آموزش داده نشده)، بهینه سازی. در این فصل چند مورد از این کاربردها را بررسی می‌کنیم و از ایده‌هایی که افراد، درباره‌ی شبکه‌های عصبي داشته‌اند استفاده می‌کنیم.      &n

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) بازاریابی و مدیریت بازار


 این پاور پوینت دارای 300 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت بازاریابی و مدیریت بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : 4هدف کلیهدف کلی این فصل آشنايي دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاریابی و همچنین شناخت وظایف مدیران در مؤسسات می باشد.محتوای اسلاید 4 : 5هدف های رفتاریاز دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف ن

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی بازاریابی


گزارش کارآموزی در بازاریابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته باشی

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi