تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پاور پوینت (اسلاید) آیین نگارش مکاتبات اداري


 این پاور پوینت دارای 180 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ استفايل پاور پوینت آیین نگارش مکاتبات اداري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشتمحتواب برخی از اسلاید ها : محتوای اسلاید 3 : به نظر شما ضرورت این دوره چیست؟ضرورت های نو آموزش های نو را ایجاب کرده است شناخت از مكاتبات اداري توسعه اداري در عصر اطلاعات وارتباطات ایجاب می کند نگارش های اداري به سادگی و بدون اتلاف وقت خواننده پیام رسانی کند و از آنچه باعث کاهش توجه مخاطب به اصل موضوع است، بپرهیزدارتقاء سطح مهارت های شغلیمحتوای اسلاید 4 : عصر اطلاعات و ارتباطاتمقدمه اول: هر

ادامه مطلب  
دانلود رساله مجتمع تجاري تفریحی


دانلود رساله مجتمع تجاري تفریحی در 154 صفحه وورد .doc    فهرستچکیده...........................................14مقدمه ..........................................15فصل اول شناخت موضوع................................181- 1 کلیات...................................191-1-1 پرسش اصلی تحقیق پایان نامه (مسئله تحقیق) ...................191-1-2  بیان مسئله  تحقیق پایان نامه (تشریح ابعاد , حدود مساله , معرفی دقیق مساله , بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیرهای مربوط به پرسشهای تحقیق,منظوراز تحقیق ) ................191-1-3  اهداف  تحقیق و دلایل انتخاب سایت ..................................211-1-4 دلایل انتخاب سایت پایان نامه : .......................................211-1-5  ضرورت انجام  تحقیق در این&nb

ادامه مطلب  
دانلود پروژه طراحي مجموعه‌های تجاري اداري تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) با تخفیف ویژه 40 درصدی اورمیاباکس


      عنوان: دانلود پروژه طراحي مجموعه‌های تجاري اداري تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) با تخفیف ویژه 40 درصدی اورمیاباکستعداد صفحات: 129این محصول پروژه طراحي مجموعه‌های تجاري اداري تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) دارای نقشه ها و جداول و ... می باشد که با تخفیف ویژه اورمیابکس در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. فهرست چکیده مقدمهسیری در نظریه‌های تجارت نیاز به مجموعه‌های تجاري بخش اول: تاریخچه ساختمان های اداريتاریخچه نظام اداري در جهاننگاهی به ساختار نظام اداري در ایراندوران قبل از اسلام نظام اداري مادهادوران هخامنشیاندوران تسلط مقدونی ها بر ایراندوره ا

ادامه مطلب  
پروژه آماده استاندارهای حسابداری در ایران


استانداردهای حسابداری بر مبنای مفاهیم نظری گزارشگری مالی تدوین گردیده است. مفاهیم نظری مزبور توسط کمیته تدوین استانداردهای حسابداری با هدف تدوین استانداردهای حسابداری هماهنگ تهیه و به پیوست این مجموعه ارائه شده است.دامنه کاربرد استانداردهای حسابداری، صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این به بعد صورتهای مالی نامیده می‌شود) است که به منظور ارائه اطلاعات مفید در مورد وضعیت مالی، عملکرد مالی و انعطاف‌پذیری مالی واحد تجاري جهت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان تهیه می‌شود.استانداردهای حسابداری در مورد صورتهای مالی کلیه واحدهای تجاري (انتفاعی) اعم از این که در بخش خصوصی یا عمومی فعالیت کند، کاربرد دارد. اگرچه این استانداردها معطوف به واحدهایی است که با هدف کسب سود فعالیت می‌کنند اما عمدتاً در مورد واحدهای غیر

ادامه مطلب  
پروژه طراحــی مجتمع تجاري ، اداري


پروژه "طراحي مجتمع تجاري ، اداري" یک تحقیق جامع و کامل برای رشته معماری میباشد که در 6 فصل به بررسی اجرای یک پروژه طراحي مجتمع تجاري ، اداري میپردازد و برای ارایه دوره های کاردانی و کارشناسی مناسب میباشد.پایان نامه طراحــی مجتمع تجاري ، اداري بصورت فايل ورد(word) در 105 برگه از پایین همین صفحه قابل دانلود می باشد.برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی پروژه ،نمونه رایگان آن را از لینک زیر دانلود کرده و پس از آشنایی کامل تر اقدام به خرید محصول فرمایید.چکیدهبا توجه به تیپولوژی واحدهای تجاري منطقه از لحاظ معماری ، نوع خدمات دهی، قدمت، تکنولوژی ساخت و... در بافت قدیمی مورد مطالعه، کلیه ساکنین این بخش از کمبود فضاهای تجاري همگام با پیشرفت و توسعه تکنولوژی های مختلف عصر ارتباطات و خرید، متناسب با نیازهای امروز اظهار ناراضی می نمایند.میزان آگا

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد حقوق اداري


16 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقمفهوم قراردادهای دولتیدر معنی عام ، هر قراردادی كه یك طرف آن ، دستگاههای اداري ، اعم از دولتی (مثل وزارتخانهها و موسسات و شركتهای دولتی) یا دستگاههای بلدی (شهرداریها ) باشد ؛ قرارداد دولتی است .‌مطابق این تعریف هر قراردادی كه یك طرف آن دولت  یا یكی از موسسات عمومی باشد ، آن قرارداد دولتی است . اما روشن است كه همه قراردادهای دولتی از درجه و اهمیت یكسانی برخوردار نیستند . لذا نمىتوان همه قراردادهای دولتی را تابع نظام حقوقی یكسانی دانست . بلكه بسیاری از قراردادهای دولتی هستند كه تابع قانون مدنی و تجارتند . از این نظر قراردادهای دولتی را به دو نوع تقسیم مىكنیم :انواع قراردادهای دولتی  اول - قرارداد اداري : قرارداد اداري ، ق

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد حقوق مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاري


       دانلود مقاله ارشد حقوق مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاري   مقدمه در این تحقیق به بررسی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و مواد دیگر قانون تجارت در خصوص شركتهای دیگر تجاري كه مبین میزان اختیارات مدیران در انجام معاملات می باشد پرداخته ایم و در واقع می خواهیم به این پرسش پاسخ گوییم كه چنانچه مدیران شركتهای تجاري در معاملاتی كه از سوی شركت انجام می دهند از حیطه و حدود اختیارات خود تجاوز كنند معاملات انجام شده چه صورتی پیدا می كند و به بررسی میزان مسئولیت آنها و مقایسه آن با معاملات مدیران در شركتهای مدنی در صورتی كه از حدود وكالت تجاوز نمایند بپردازیم. هدف از انجام این تحقیق نیز آن است كه معاملاتی كه مدیران از

ادامه مطلب  
پاورپوینت درباره مطالعه و طراحي نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداري


لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فايل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 65 اسلاید قسمتی از متن .ppt :     مطالعه و طراحي نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداري 1- اهمیت فضای اداري:  فضای اداري و نحوه استقرار كاركنان یكی از عوامل اساسی در كارآیی، تسریع در فرایندكار  و كاهش نارضایتی كاركنان می باشد.  با توجه به اهمیت موضوع، در قانون برنامه سوم و چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری مطلوب از فضا و ساختمانهای اداري دستگاههای دولتی مورد تاكید قرار گرفته و متعاقب آن در سال 1379 و 1383 ضوابط و استانداردهای فضای اداري با تصویب شورای عالی اداري به كلیه دستگاههای اجرایی كشور ابلاغ گردید. مهمترین مولفه ها در طراحي، تخصیص و استق

ادامه مطلب  
پاورپوینت با موضوع مطالعه و طراحي نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداري


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فايل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 65 اسلایدقسمتی از متن .ppt :مطالعه و طراحي نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداري1- اهمیت فضای اداري: فضای اداري و نحوه استقرار كاركنان یكی از عوامل اساسی در كارآیی، تسریع در فرایندكار  و كاهش نارضایتی كاركنان می باشد.  با توجه به اهمیت موضوع، در قانون برنامه سوم و چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری مطلوب از فضا و ساختمانهای اداري دستگاههای دولتی مورد تاكید قرار گرفته و متعاقب آن در سال 1379 و 1383 ضوابط و استانداردهای فضای اداري با تصویب شورای عالی اداري به كلیه دستگاههای اجرایی كشور ابلاغ گردید. مهمترین مولفه ها

ادامه مطلب  
175 - بررسی شناخت علل و ریشه‌های اصلی بروز و رسوخ فساد و كج‌روی‌های اداري و چگونگی شیوع آن در سازمان‌های دولتی


         فرمت فايل:   ورد – Word و قابل ویرایشتعداد صفحات:    58  هدف كلی تحقیق:     هدف از انجام تحقیق، شناخت علل و ریشه‌های اصلی بروز و رسوخ “ فساد و كج‌روی‌های اداري” و چگونگی شیوع آن در سازمان‌های دولتی، به منظور فراهم نمودن زمینة مناسب برای ارائه الگویی كارآمد برای مهار این پدیدة شوم و سالم سازی و ارتقای شفافیت و پاسخگویی در نظام اداري كشور می‌باشد.محدوده تحقیق:     محدوده تحقیق“ طرح مطالعاتی تدوین برنامه مبارزه با فساد اداري و ارتقای سلامت نظام اداري” دستگاههای اداري – اجرایی

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi